Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4732
Title: Культурологічний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи
Other Titles: Culturological Analysis of the of Srbian Development of Srbian Accordeon School
Authors: Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна
Ustymenko-Kosorich, Olena Anatoliivna
Keywords: баян-акордеон
школа
імідж
культурний образ
трансформація
мистецтво
освіта
культура
accordion
school
image
cultural image
transformation
art
education
culture
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Устименко-Косоріч, О. А. Культурологічний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи [Текст] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.482–490.
Abstract: У статті розглянуто етапи та шляхи розвитку сербської баянно-акордеонно'і школи з урахуванням соціокультурних та національно-ментальних координат локально зазначеної країни. Визначено, що баянно-акордеонна школа Сербії є показником зміни «культурного знаку» суспільства, яка трансформується у процесі еволюціїісторико-культурних домінант країни.
The article describes the stages and the development of the Serbian accordions school sociocultural and national mental coordinate locally designated country. Determined that accordions school is an indicator of change in Serbia «cultural character» of society, which is transformed in the process of the evolution of historical and cultural landmarks of the country.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4732
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ustymenko-Kosorich.pdf149,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.