Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4731
Title: Сутність особистісно орієнтованих технологій в умовах неперервної педагогічної освіти
Other Titles: Essence Personality of the Focused Technologies in the Conditions of Continuous Pedagogical Education
Authors: Попович, Н. М.
Popovych, N. M.
Keywords: особистісно орієнтовані технології
майбутній учитель музики
неперервна педагогічна освіта
personality the focused technologies
future teacher of music
continuous pedagogical education
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Попович, Н. М. Сутність особистісно орієнтованих технологій в умовах неперервної педагогічної освіти [Текст] / Н. М. Попович // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.466–473.
Abstract: У статті проаналізовано сутність особистісно орієнтованих технологій в умовах неперервної педагогічної освіти. Розглянуто психолого-педагогічні й філософські концепції особистості та її структури, що становлять основу особистісно орієнтованого підходу. Висвітлено основні педагогічні умови процесу особистісно орієнтованого навчання.
In article personality the focused technologies in the conditions of continuous pedagogical education is analyzed. Psychology-pedagogical and philosophical concepts of the person and its structures which are a basis personality of the focused approach are considered. The basic pedagogical conditions of process personality the focused training are allocated.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4731
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popovich.pdf149,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.