Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4706
Title: Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів
Other Titles: Self-Concept and its Role in Professional and Personal Self-Development of Future Engineers
Authors: Канівець, М. В.
Kanivets, M. V.
Михайличенко, В. Є.
Mykhailychenko, V. Ye.
Keywords: я-концепція
саморозвиток
самосвідомість
самопізнання
самооцінка
впевненість у собі
рефлексія
мотивація до успіху
self-concept
self-development
self-awareness
self-knowledge
self¬esteem
self-confidence
reflection
motivation to succeed
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Канівець, М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів [Текст] / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С. 282–291.
Abstract: У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення особистісних якостей. Дано практичні рекомендації по її усвідомленню та використанню в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.
The formative role of I self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4706
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanivets.pdf160,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.