Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4703
Title: Дидактична гра як засіб формування етно-художньої культури молодших школярів на уроках музики
Other Titles: Didactics Play as a Means of Forming of Ethic Culture of Junior Schoolchildren at Music Lessons
Authors: Шинкаренко, В. В.
Shynkarenko, V. V.
Keywords: дидактична гра
етно-художня культура
музика
молодші школярі
навчально-пізнавальна діяльність
didactic game
ethnic art
culture
music
junior schoolchildren
learning cognitive activity
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Шинкаренко, В. В. Дидактична гра як засіб формування етно-художньої культури молодших школярів на уроках музики [Текст] / В. В. Шинкаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 433–442.
Abstract: У статті визначається сутність понять «етнічна культура», «етно- художня культура» на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації, аналізується дидактична гра як одна з найбільш ефективних форм активізації навчально-пізнавальної діяльності і формування етно-художньої культури молодших школярів.
It is determined in the article the essence of notions «ethnic culture», «ethnic art culture» on the base of comparison, conclusion of scientific information, it is analyzed didactic play as the most effective forms of activisation of learning cognitive activity and forming of ethnic article culture of junior schoolchildren.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4703
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shinkarenko.pdf153,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.