Методична розробка практичних завдань з англійської мови для самостійної роботи студентів-філологів

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається проблема якості інформаційно-методичного забезпечення самостійної роботи студентів-філологів та подається методична розробка практичних завдань з англійської мови, що спрямовані на вибір лексичної одиниці, словотворення, пояснення, знайдення відповідників, переклад, які дадуть змогу поринути у світ іншої культури, збагатити свої знання, навчити майбутніх учителів самостійно працювати з матеріалом, подолати мовний бар'єр тощо.
In the article it is considered a problem of quality of informational methodological providing of independent work of students philologists and given a methodical working of English language's practical tasks which are directed on lexical unit's choice, wordbuilding, explanation, determination of conformity, translation which will give the opportunity to drop into a piece of another culture, enrich their knowledge, to teach future teachers to work independently with the material, overcome language's barier.
Опис
Ключові слова
інформаційно-методичне забезпечення, самостійна робота, практичні завдання, проблема якості, методична розробка, informational and methodological providing, independent work, practical tasks, am of quality, methodological working
Бібліографічний опис
Бондар, Л. А. Методична розробка практичних завдань з англійської мови для самостійної роботи студентів-філологів [Текст] / Л. А. Бондар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 314–320.