Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4675
Title: Педагогічна позиція вчителя як засіб подолання конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками
Other Titles: Pedagogical Teacher's Positionn as a Method of Overcoming of Conflictual Situations in Teenager's Relationships
Authors: Кулінка, Ю. С.
Kulinka, Yu. S.
Keywords: позиція
професійна позиція педагога
педагогічна позиція
підтипи педагогічної позиції
стратегія розв'язання конфліктів
рольова позиція вчителя у подолання конфліктів у системі «вчитель-учень»
position
professional position of a teacher
teaching position
subtypes of teaching positions
strategies of conflict resolution
role position of a teacher in overcoming conflicts in the «Teacher-student» system
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Кулінка, Ю. С. Педагогічна позиція вчителя як засіб подолання конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками [Текст] / Ю. С. Кулінка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 248–256.
Abstract: У статті обґрунтовано педагогічну позицію вчителя як засіб подолання конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками. Розкрито сутність понять «позиція», «професійна позиція вчителя», «педагогічна позиція», їх зв'язок із самосвідомістюлюдини. Обґрунтовано роль професійної позиції педагога у подоланні конфліктних ситуацій у системі «вчитель-учень».
In the article the teacher's pedagogical position as a means of overcoming conflicts in relationships with adolescents is substantiated. The essence of the concepts «Position» and «teacher's professional position,» «teaching position», their connection with the self¬consciousness of human being is shown. The role of professional positions of a teacher in dealing with conflict situations in the «teacher-student» system is substantiated.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4675
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulinka.pdf152,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.