Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4668
Title: Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації у професійній діяльності
Other Titles: Preschool Teacher's Professional Competency Formation in USA and Germany as the Main Condition of Creative Self-Realization in the Professional Activity
Authors: Мельник, Наталія Іванівна
Melnyk, Nataliia Ivanivna
Keywords: формування професійної компетентності
умови творчої самореалізації
професійна підготовка фахівців дошкільної освіти
professional competency formation
conditions of creative self-realization
Preschool teacher's professional preparation
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Мельник, Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації у професійній діяльності [Текст] / Н. І. Мельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 163–169.
Abstract: У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині; проаналізовано підходи до організації професійної підготовки педагогів; визначено компоненти професійної компетентності, які визначені провідними американськими та німецькими науковцями; обґрунтовано умови творчої самореалізації майбутніх працівників дошкільної освіти на основі врахування передового педагогічного досвіду розвинутих країн світу.
The problem of Preschool teacher's professional competency formation in USA and Germany is analyzed in the article. Different approaches to the process of professional teaches' preparation organization are analysed by the author; components of future preschool teachers' professional competency that proved by American and German scientists are distinguished in the issue; conditions of creative self-realization in the process of professional activity are argued in the given article.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4668
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnyk.pdf136,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.