Ґенеза феномену самовдосконалення в історії української педагогічної думки (XIX століття)

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено ґенезу феномену самовдосконалення в історії української педагогічної думки XIX століття. Розкрито сутність поглядів видатних педагогів минулого на досліджувану проблему, під час докладного аналізу здійснено раціональну реконструкцію історичного перетворення проблеми досконалості та послідовно доповнено методологію наукового пошуку в цьому напрямку
The article examines the genesis of the phenomenon of self-improvement in the history of the Ukrainian educational thought of the XIX century. The essence of the views of prominent educators of the past on the issue under study, the analysis carried out, a rational reconstruction of the historical transformation of the problem of improving and consistently updated methodology of scientific research in this direction.
Опис
Ключові слова
феномен самовдосконалення, досконалість, самовиховання, особистість вчителя, phenomenon of self-improvement, excellence, ideal of education, personality of the teacher
Бібліографічний опис
Цвєткова, Г. Г. Ґенеза феномену самовдосконалення в історії української педагогічної думки (XIX століття) [Текст] / Г. Г. Цвєткова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 203–210.