Концептуальні основи моделювання змісту і навчально-методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито основні підходи до моделювання змісту і навчально- методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас», створеного відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, базової програми з музичного мистецтва та авторської концепції підручників для початкових класів. Наведено приклади реалізації окремих теоретичних положень у підручнику.
In article are opened the main approaches to modeling of the contents and the educational and methodical device of the textbook «Musical art. 1 class», created according to new State standard of the primary general education, the basic program on musical art and the author's concept of textbooks for elementary school. Examples of implementation of separate provisions in the textbook are given.
Опис
Ключові слова
підручник з музичного мистецтва, авторська концепція, зміст музичної освіти, навчально-методичний апарат, textbook on musical art, author's concept, maintenance of music education, educational and methodical device
Бібліографічний опис
Лобова, О. В. Концептуальні основи моделювання змісту і навчально-методичного апарату підручника «Музичне мистецтво. 1 клас» [Текст] / О. В. Лобова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 421–428.