Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4623
Title: Задоволеність студентів майбутньою професією як емоційна складова самоефективності
Other Titles: Students' Satisfaction with the Future Profession as an Emotional Component of Self-Efficacy
Authors: Кобець, В. M.
Kobets, V. M.
Keywords: задоволеність професією
самоефективність студентів
стан емоційного задоволення
професійне навчання
мотивація
satisfaction of the profession
self-efficacy of students
state of emotional satisfaction
professional training
motivation
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Кобець, В. M. Задоволеність студентів майбутньою професією як емоційна складова самоефективності [Текст] / В. M. Кобець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 260–268.
Abstract: У статті розглянуто задоволеність студентів вибраною професією і її вплив на їх самоефективність та емоційний стан. Використано методику діагностики мотивації до навчання студентів, яка визначає наявність або відсутність стану задоволеності вибраною професією. Проаналізовано взаємозв'язок задоволеності професією з результатами діяльності.
The students' satisfaction with the chosen profession and its impact on their self¬efficacy and emotional state are considered in the article. The method for diagnosing of students' learning motivation is used. It defines presence or absence of the state of satisfaction with their chosen profession. The interrelation of the profession's satisfaction with results of activity is analyzed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4623
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobets.pdf146,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.