Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4615
Title: Функції та компоненти валеологічного мислення майбутніх учителів природничих спеціальностей
Other Titles: Functions and Components of Valeological Thinking of Future Teachers of Natural Specialities
Authors: Павленко, Інна Олександрівна
Pavlenko, Inna Oleksandrivna
Keywords: майбутні вчителі
основні функції валеологічного мислення
валеологічне мислення
здоров'язбереження
педагогічне мислення
future teachers
functions
valeological thinking
health safety
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Павленко, І. О. Функції та компоненти валеологічного мислення майбутніх учителів природничих спеціальностей [Текст] / І. О. Павленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 317–323.
Abstract: У статті розглядається проблема формування валеологічного мислення студентів - майбутніх учителів природничих спеціальностей. Визначаються основні функції валеологічного мислення, які допомагають розкрити його сутність, визначитись з розумінням змісту та внутрішньої структури; оскільки саме функції є цілісними властивостями валеологічного мислення.
The article considers the problem of formation of valeological thinking of students - future teachers of natural specialties. The main functions of valeological thinking that help to reveal its essence are identified the understanding of the content and internal structure is determined, because functions are holistic properties of valeological thinking.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4615
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko.pdf130,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.