Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4595
Title: Евристична діяльність як чинник оптимізації учіння
Other Titles: A Heuristic Activity as Indicator of Studying Optimization
Authors: Кривонос, Ольга Борисівна
Kryvonos, Olha Borysivna
Keywords: учіння
оптимізація учіння
евристична діяльність
творча діяльність
творчізавдання
евристичнізапитання
навчальний проект
teaching
optimization of studying
heuristic work
creativity
creative tasks
heuristic questions
training project
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Кривонос, О. Б. Евристична діяльність як чинник оптимізації учіння [Текст] / О. Б. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 149–155.
Abstract: У статті розглядається проблема оптимізації процесу учіння учнів загальноосвітньо)' школи та студентів педагогічного університету. Характеризуються дидактичні можливості різних видів евристичної діяльності, зокрема, розв'язання творчих завдань, формування евристичних запитань, проектноїдіяльності учнів і студентів як важливого чинника оптимізаціїучіння .
In the article it is considered a problem of teaching optimization of studying process of secondary school pupils and university students. The various types of heuristic teaching opportunities (solving of creative matters, heuristic questions forming, pupi'sl and student's project activities) are determined in the article.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4595
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryvonos.pdf145,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.