Евристична діяльність як чинник оптимізації учіння

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається проблема оптимізації процесу учіння учнів загальноосвітньо)' школи та студентів педагогічного університету. Характеризуються дидактичні можливості різних видів евристичної діяльності, зокрема, розв'язання творчих завдань, формування евристичних запитань, проектноїдіяльності учнів і студентів як важливого чинника оптимізаціїучіння .
In the article it is considered a problem of teaching optimization of studying process of secondary school pupils and university students. The various types of heuristic teaching opportunities (solving of creative matters, heuristic questions forming, pupi'sl and student's project activities) are determined in the article.
Опис
Ключові слова
учіння, оптимізація учіння, евристична діяльність, творча діяльність, творчізавдання, евристичнізапитання, навчальний проект, teaching, optimization of studying, heuristic work, creativity, creative tasks, heuristic questions, training project
Бібліографічний опис
Кривонос, О. Б. Евристична діяльність як чинник оптимізації учіння [Текст] / О. Б. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 149–155.