Контроль та діагностика навчального процесу у початковій школі з використанням електронних дидактичних ресурсів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито особливості електронних дидактичних ресурсів, які реалізують функції контролю й діагностики навчального процесу. Визначено особливості програм електронного тестування для молодших школярів, які спрямовані на уникнення емоційного напруження та стимулювання школяра до одержання високих результатів. Зосереджено увагу на важливості діагностичних можливостей електронних ресурсів.
The article describes the electronic teaching resources that perfom the function of monitoring and diagnosis educational process. It's identified the features of testing programs for younger pupil directed to avoid emotional stress and encourage students for obtain good results. Focuses on the importance of the diagnostic potential of electronic resources.
Опис
Ключові слова
електронні дидактичні ресурси, контроль, діагностика, початкова школа, навчальний процес, electronic teaching resources, monitoring, diagnostics, primary school, educational process
Бібліографічний опис
Олефіренко, H. В. Контроль та діагностика навчального процесу у початковій школі з використанням електронних дидактичних ресурсів [Текст] / H. В. Олефіренко, Є. О. Ольховський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 179–188.