Кавовий туризм та основні регіони його розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Визначена сутність та специфіка кавового туризму, як одного з цікавих та перспективних видів туристичної діяльності. Коротко прослідкована історія кави та особливості її поширення по земній кулі. Звернута увага на види та сорти кави й різницю між ними. На ведені основні ознаки, які можуть бути використані під час класифікації кавових зерен, виділення їх основних сортів. Зазначені основні регіони розвитку кавового туризму – Південноамериканський, Центральноамериканський, Африканський, Азійсько-Австралійський та Європейський та охарактеризовані найбільш відомі осередки в кожному з них. Основною передумовою виділення Південноамериканського регіону розвитку кавового туризму стали традиції вирощування кави у Бразилії, Венесуелі, Колумбії, Перу, Еквадорі, де прокладені цікаві кавові маршрути зі спогляданням за технологіями вирощування та приготування кави та подальшою дегустацією напою. Охарактеризована роль культури місцевої кави в розвитку кавового туризму деяких країн Центральної Америки, зокрема Куби, Ямайки, Сальвадору, Коста-Ріки, Домініканської республіки, Мексики, Панами та ін. Розглянуті кавові традиції основних країн-виробників кави Африканського континенту – Ефіопії; Кенії, Танзанії та специфіка розвитку кавового туризму в них. Охарактеризовані основні країни-виробники кави в Азійсько-Австралійському регіоні, визначені особливості й передумови розвитку кавового туризму в Індії, Індонезії, Ємені, В ’єтнамі, Австралії. Розглянуті європейські традиції розвитку кавового туризму, їх специфіка, найбільш відомі та популярні осередки. Звернута ува га на передумови, можливості й перспективи розвитку кавового туризму в Україні, зокрема в Закарпатті та на Львівщині.
Nowadays, coffee tourism is one of the most interesting and perspective types of tourism. Brief history of coffee followed and especially its spread around the globe. Pay attention to the types and varieties of coffee and the difference between them. The basic features that can be used in the classification of coffee beans, is the allocation of their basic varieties. These major regions of the coffee tourism are South American, Central American, African, Asian, Australian and European which have the most famous centers in each of them. The basic premise allocation of the South American region of coffee tourism was growing coffee in Brazil, Venezuela, Colombia, Peru , Ecuador, where interesting coffee laid trails with contemplation on technologies and growing coffee and subsequent tasting drink. We have already described the role of culture in the development of the local coffee tourism in some Central American countries, such as Cuba, Jamaica, El Salvador, Costa Rica, Dominican Republic, Mexico, Panama and others. Coffee tradition considered the main coffee-producing countries of the African continent - Ethiopia, Kenya, Tanzania and specificity of coffee tourism in them. We characterize the major coffee producing countries in the Asian Australian region, the features and prerequisites of coffee tourism in India, Indonesia, Yemen, Vietnam, Australia. Considered European coffee tradition of tourism, their specificity, the most famous and popular centers. Pay attention to the prerequisites, possibilities and prospects of development of a coffee tourism in Ukraine, especially in Transcarpathia and L ’viv region.
Опис
Ключові слова
кава, туризм, регіон, країни-виробники, дегустація, coffee, tourism, region, producing countries, tasting
Бібліографічний опис
Філоненко І. М. Кавовий туризм та основні регіони його розвитку [Текст] / І. М. Філоненко // Наукові записки Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка : [збірник наукових праць] : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; Українське географічне товариство, Сумський відділ ; [редкол.: Б. М. Нешатаєв, А. О. Корнус, С. І. Сюткін та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – Вип. 7. – С. 118–128.