Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Навчальний посібник розкриває особливості фізкультурно-оздоровчих послуг у сучасній економіці, концептуальні аспекти та зміст основних напрямів маркетингової діяльності спортивно-оздоровчих організацій у сфері дослідження і сегментування ринку, проектування попиту адекватного пропозиціям фізкультурно-оздоровчих послуг, основні елементи управління маркетинговою діяльністю організацій, практичні рекомендації відкриття бізнесу фізкультурно-спортивного профілю. Видання – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, викладачів, слухачів факультетів підвищення кваліфікації, а також керівників фізкультурно-спортивних організацій.
The manual explores the features of physical culture and health services in the modern economy, the conceptual aspects and content of the main areas of marketing activity of sports and recreation organizations in the field of market research and segmentation, the design of the demand for adequate offers of physical culture and health services, the main elements of management of marketing activities of organizations, practical recommendations for opening business of sports-sports profile. The publication is a teaching and methodical complex designed for students, faculty, students of faculties of advanced training, as well as heads of physical culture and sports organizations.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, конкуренція, сегментація, ціна, комунікації, менеджмент, marketings researches, competition, segmentation, price, communications, management
Бібліографічний опис
Прокопова, Л. І. Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг [Текст] : навчальний посібник / Л. І. Прокопова, М. Б. Чхайло ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – 298 с.