Вивчення історичного минулого як засіб соціалізації розумово відсталих учнів (за науковою спадщиною А. І. Капустіна)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано результати досліджень видатного українського вченого-дефектолога А. І. Капустіна, висвітлено запропоновані науковцем методи, прийоми, засоби та форми роботи на уроках історії у спеціальній школі. Узагальнено найбільш ефективні розробки дослідника у галузі спеціальної методики навчання історії розумово відсталих учнів. Підкреслено вплив наукових праць А. І. Капустіна на стан викладання історії в Україні. Відмічено актуальність робіт вченого на сучасному етапі розвитку вітчизняної корекційної психопедагогіки.
In the article the research results of outstanding Ukrainian scientist Professor A. I. Kapustin, described the researcher proposed methods, techniques, tools and forms of work in the history classroom in the special school with mentally retarded children. Analyzed and summarized the most effective scientific work researcher in the field of special methods of teaching the history of mentally retarded children. Described A. I. Kapustin views on the formation of historical concepts in mentally retarded children, the formation of knowledge about historical figures in mentally retarded children, the assimilation of causal relationships between historical events, the formation of skills to compare historical events, phenomena, concepts, on organization of mental activity of children the lesson of history, on effective interaction between the teacher and the children in class history. Described proposed by Professor A. I. Kapustin criteria of formation of historical concepts in mentally retarded children. Emphasized the importance of criteria such as the of the correct answer and use the knowledge gained from history. Described impact scientific papers A. I. Kapustin on the state of history teaching in Ukraine. Described the urgency of the scientist works at the present stage of development of national correctional education.
Опис
стаття розрахована на викладачів дефектологічних факультетів, вчителів історії спеціальних навчальних закладів
Ключові слова
спеціальна методика навчання історії, special methods of teaching history, наукова спадщина А. І. Капустіна, scientific heritage A. I. Kapustin
Бібліографічний опис
Косенко, Ю. М. Вивчення історичного минулого як засіб соціалізації розумово відсталих учнів (за науковою спадщиною А. І. Капустіна) [Текст] / Ю. М. Косенко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 64–69.
Зібрання