Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4054
Title: Розвиток рухової сфери учнів старшого шкільного віку з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання
Other Titles: Development the Impellent Sphere of Hearing Senior Pupils of Means by Facilities of Adaptive Physical Education
Authors: Колишкін, Олександр Володимирович
Kolyshkin, Oleksandr Volodymyrovych
Keywords: адаптивне фізичне виховання
adaptive physical education
слабочуючі старшокласники
hard of hearing high school pupils
розлади слуху
hearing impairment
рухова сфера
motor sphere
Issue Date: 2008
Publisher: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка
Citation: Колишкін, О. В. Розвиток рухової сфери учнів старшого шкільного віку з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання [Текст] / О. В. Колишкін // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт : у 2 т. – Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. – № 55. – Т. 2. – С. 220–224.
Abstract: У статті розглядається проблема розвитку рухової сфери слабочуючих юнаків засобам адаптивного фізичного виховання, визначаються найбільш ефективні методи навчання, акцентується увага на особливостях їх використання. Обґрунтований комплексний вплив занять за експериментальною методикою на стан рухової сфери слабочуючих старшокласників.
In the article the problem of development of impellent sphere of the hard of hearing youths is examined to facilities of adaptive physical education, determined the most effective methods of teaching, attention is accented on the features of their use. Complex influence of employments is grounded on an experimental method on the state of impellent sphere the hard of hearing young men.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4054
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolyshkin - Розвиток рухової сфери.pdf442 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.