Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4036
Title: Дозування фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії
Other Titles: Batching of Physical Activity in the Process of Implementation of Variantmodules with Elements of Choreography
Authors: Бермудес, Діана Валеріївна
Bermudes, Diana Valeriivna
Keywords: фізичне навантаження
physical activity
дозування навантаження
batching of physical activity
безпечне фізичне навантаження
safe physical activity
варіативні модулі
variant modules
Issue Date: 2014
Citation: Бермудес, Д. В. Дозування фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії [Текст] : методичні рекомендації / Д. В. Бермудес / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – 76 с.
Abstract: Анотація. У методичних рекомендаціях викладені результати дослідження визначення оптимального безпечного фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії в загальноосвітніх навчальних закладах, які можуть бути використані студентами вищих педагогічних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації і вчителями фізичної культури при плануванні і організації педагогічної діяльності.
Abstract. The methodological recommendations present research results concerning the determination of optimal safe physical activity in the process of implementation variant modules with elements of choreography in general education institutions that can be used by students of higher pedagogical educational institutions of III - IV accreditation levels and physical culture teachers in the planning and organization of pedagogical activities.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4036
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Доз. навант. Бермудес_11.02.pdf1,76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.