Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3993
Title: | Використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою покращення рівня соціальної адаптації слабочуючих старшокласників |
Other Titles: | Using Adaptive Physical Education Means to improve the Level of Social Adaptation of Hearing Impaired Senior Pupils |
Authors: | Колишкін, Олександр Володимирович Kolyshkin, Oleksandr Volodymyrovych Лянной, Юрій Олегович Liannoi, Yurii Olehovych |
Keywords: | адаптивне фізичне виховання adaptive physical education корекція correction рухові порушення motor disorders слабочуючі старшокласники hard of hearing high school pupils соціальна адаптація social adaptation |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Citation: | Колишкін, О. В. Використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою покращення рівня соціальної адаптації слабочуючих старшокласників [Текст] / О. В. Колишкін, Ю. О. Лянной // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів та студентів України : матеріали IV Всеукраїнської наукової студ. конф. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004. – С. 332–342. |
Abstract: | У статті розкрито зміст методики корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників засобами адаптивного фізичного виховання та обґрунтовано її позитивний вплив на рівень їхньої соціальної адаптації за допомогою використання спеціальних психодіагностичних методів. The article describes the content of the method of correction of motor disorders of hearing impaired seniors by means of adaptive physical education and substantiates its positive influence on the level of their social adaptation by using special psychodiagnostic methods. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3993 |
Appears in Collections: | Наукові видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання засобів АФВ.pdf | 363,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.