Соціалізація осіб з порушеннями слуху засобами фізичного виховання
Вантажиться...
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ХДУ
Анотація
У статті розкрито зміст методики проведення спільних корекційних фізкультурно-оздоровчих занять за участю слабочуючих учнів старшого шкільного віку та їхніх однолітків, які чують нормально, обґрунтовано її ефективність і позитивний вплив на рівень соціальної адаптації слабочуючих юнаків. Доведено, що спільна діяльність слабочуючих і юнаків, що чують нормально, створює належні умови для їхньої подальшої соціалізації.
The article reveals methodology content of the joint remedial sports and recreational activities with the participation of hard of hearing students of high school age and their peers, who hear normally, proves its effectiveness and positive impact on the level of social adaptation of the hearing impaired youths. It is proved that joint activity of hard-of-hearing and students, who hear normally, creates appropriate conditions for their further socialization.
The article reveals methodology content of the joint remedial sports and recreational activities with the participation of hard of hearing students of high school age and their peers, who hear normally, proves its effectiveness and positive impact on the level of social adaptation of the hearing impaired youths. It is proved that joint activity of hard-of-hearing and students, who hear normally, creates appropriate conditions for their further socialization.
Опис
Ключові слова
соціалізація, особи з порушеннями слуху, соціальна адаптація, засоби фізичного виховання, спеціальна освіта, спільні заняття, socialization, persons with hearing impairments, social adaptation, physical education means, special education, joint classes
Бібліографічний опис
Колишкін, О. В. Соціалізація осіб з порушеннями слуху засобами фізичного виховання [Текст] / О. В. Колишкін // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : ХДУ, 2017. – № 73. – С. 21–25.