Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3923
Title: Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю
Other Titles: Cognitive Academic Language Learning Approach to Vocational- Oriented Language Training of Foreign Entrants of Medical Profile
Authors: Проскуркіна, Я. І.
Proskurkina, Ya. I.
Keywords: професійно-орієнтовне мовне навчання
комунікативно-когнітивний підхід
іноземні абітурієнти
vocational oriented training
Cognitive Academic Language Learning Approach
foreign entrants
Issue Date: 2012
Citation: Проскуркіна, Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю [Текст] / Я. І. Проскуркіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 327–334.
Abstract: У статті розкрито сутність комунікативно-когнітивного підходу до професійно орієнтованого мовного навчання іноземних абітурієнтів на підготовчому факультеті. Визначено особливості складових цього підходу, наведено приклади використання у практиці навчання студентів-іноземців медичного профілю.
The article reveals the essense of Cognitive Academic Language Learning Approach to vocational-oriented language training of foreign entrants at the preparatory department. The profiles of its components are featured. The examples of using this approach in the practice of teaching foreign entrants of the medical profile are given.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3923
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.