Рівень сформованої лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів з урахуванням словоцентричного підходу

Анотація
У статті окреслено шляхи формування словоцентричного підходу до вибору методичного інструментарію щодо вивчення лексичної системи мови.
The paper outlines ways of formation of words-centrism approach to the selection of methodological tools in the study of lexical system of the language.
Опис
Ключові слова
слово як дидактична одиниця, словоцентричний підхід, словоутворення, комунікативні вміння і навички, комунікативна компетенція школяра, word as a didactic unit, words-centrizm approach, word creation, communicative skills, communicative competence of students
Бібліографічний опис
Курінна, А. Ф. Рівень сформованої лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів з урахуванням словоцентричного підходу [Текст] / А. Ф. Курінна, Л. М. Корчева, Н. В. Погорєлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 320–326.