Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3914
Title: Формування лексичних умінь та навичок у контексті метапредметного підходу до навчання
Other Titles: The Formation of Lexical Abilities and Skills in the Meta-Context Approach to Learning
Authors: Бариш, Т. В.
Barysh, T. V.
Keywords: метапредметний підхід
метапредметні вміння і навички
соціокультурна змістовна лінія
концепт
supersubject approach
supersubject abilities and skills
socioculture rich in content line
concept
Issue Date: 2012
Citation: Бариш, Т. В. Формування лексичних умінь та навичок у контексті метапредметного підходу до навчання [Текст] / Т. В. Бариш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 290–297.
Abstract: У статті розглянуто деякі засоби використання концепту у процесі формування лексичних умінь і навичок старшокласників у контексті метапредметного підходу до навчання.
In the article is examined some methods of the use of concept in the process of forming of lexical abilities and skills of senior pupils in the context of the supersubject going near teaching.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3914
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barysh T. V. Formuvannia leksychnykh umin ta navychok.pdf155,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.