Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3912
Title: Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи
Other Titles: The Model and Content of Monitoring of Quality Pupils' Preparation in Foreign Language of Secondary School
Authors: Мізерна, Т. П.
Mizerna, T. P.
Keywords: модель
моніторинг
якість
model
monitoring
quality
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Мізерна, Т. П. Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи [Текст] / Т. П. Мізерна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 228–238.
Abstract: У стаття розглянуто проблему управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Подано модель моніторингу якості підготовки з іноземноїмови учнів загальноосвітньоїшколи. Зміст моніторингових досліджень визначають напрями, які характеризують якість умов, якість організаціїта результату.
The article is devoted to the problem of quality management of pupils' preparation in secondary school. The model of monitoring of quality pupils' preparation in foreign language in secondary school is presented in the article. Content of monitoring researches is determined by the directions which characterize quality of conditions, quality of organization and result.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3912
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mizerna___Model ta zmist monitorynhu yakosti pidhotovky z inozemnoi movy.pdf141,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.