Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання

Анотація
У статті подано результати дослідження психофункціональних показників учнів ліцею в процесі їх довготривалої адаптації до навчальних навантажень. Аналіз отриманих даних свідчить про підвищення адаптаційних можливостей ліцеїстів протягом дворічного терміну навчання.
In the article the results of research of psychofunctional indicators of the students of lyceum in the course of their long-term adaptation to academic loads are presented. The analysis of the received data testifies to increase of adaptable possibilities of lyceum students during the two-year period of training.
Опис
Ключові слова
навчальний процес, розумова працездатність, увага, емоційний стан учнів, адаптація до навчання, educational process, mental capacity, attention, emotional state of students lyceum, adaptation to training
Бібліографічний опис
Іванова, О. І. Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець, А. О. Пащенко [та ін.] // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 206–211.