Форми організації двомовного навчання в університетах США

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто питання організації' двомовного навчання в університетах США. Проаналізовано основні форми організації навчання у вищій школі США: лекційні заняття, проектування, коопероване навчання, самостійна робота, електронне навчання. Охарактеризовано їх особливості стосовно двомовного навчання.
The article deals with the question of bilingual instruction organization in the higher education of the USA. The main organizational forms of instruction are considered: lection, project work, cooperation, individual work, e-learning. Their peculiarities as for bilingual instruction are characterized.
Опис
Ключові слова
форма організації навчання, двомовне навчання, інтерактивне навчання, коопероване навчання, самостійна навчальна робота, проектування, електронне навчання, organizational forms of instruction, bilingual instruction, interactive learning, cooperation, individual work, project work, e-learning
Бібліографічний опис
Товчигречка, Л. В. Форми організації двомовного навчання в університетах США [Текст] / Л. В. Товчигречка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 188–196.