Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3901
Title: Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів
Other Titles: Category of Professionalism in the Theory of Retraining and Professional Development of Teachers of Preschool Educational Institutions
Authors: Самсонова, О. О.
Samsonova, O. O.
Keywords: професіоналізм
професійний розвиток
саморозвиток
професійна діяльність
professionalism
professional development
professional activity
Issue Date: 2012
Citation: Самсонова, О. О. Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів [Текст] / О. О. Самсонова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 260–266.
Abstract: У статті розкрито та проаналізовано сутність поняття «професіоналізм» у педагогічній науці, розглянуто різні підходи до визначення суті професіоналізму.
In the article essence of concept «is dug up and analysed professionalism» in pedagogical science, the different going is exposed near denotation of professionalism, feature of professionalism of teachers of preschool.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3901
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samsonova O. O. Katehoriia profesionalizmu v teorii.pdf139,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.