Педагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті доведено необхідність формування в учнів початкової школи ключової компетентності «Умій учитися». Виділено такі її компоненти: мотиваційний, змістовий, процесуальний. Розкрито зміст мотиваційного компонента. Визначено зміст понять «мотив», «мотивація». Розглянуто основні групи мотивів: зовнішні та внутрішні. Охарактеризовано методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності.
The necessity of formation of the key competence «Learn to learn» by primary school pupils has been proven. The following components have been identified: motivational, informative, processual. The contents of the motivational component have been exposed. The content of the terms «motive», «motivation» have been defined. The main groups of motives: external and internal have been examined. Methods of stimulation and motivation of learning activity have been described.
Опис
Ключові слова
ключова компетентність «Умій учитися», мотив, мотивація навчання, key competence «Learn to learn», motive, motivation of learning
Бібліографічний опис
Дорожко, М. В. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчання [Текст] / М. В. Дорожко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 179–183.