Українська література XIX - початку XX століття як джерело вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналіз

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано доцільність залучення творів художньої літератури у якості джерельної бази до дослідження проблем історії педагогіки. Використано метод контент-аналізу як інструмент опанування історико-педагогіних процесів з позиції гендерного підходу.
The purpose of the article is to give some information on Ukrainian fiction and poetry as a source research of history of pedagogic. The article touches upon the content-analysis method as a gender approach instrument under the learning of history-pedagogical process.
Опис
Ключові слова
гендерні дослідження, історія педагогіки, українська література, контент-аналіз, гендерні стереотипи, gender researches, history of pedagogic, Ukrainian fiction and poetry, content-analysis, gender stereotypes
Бібліографічний опис
Приходько, Г. В. Українська література XIX - початку XX століття як джерело вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналіз [Текст] / Г. В. Приходько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 124–132.