Методологічний аспект дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи: середовищний підхід

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто застосування середовищного підходу у процесі дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи в методологічному контексті. Показано, що середовище навчання української мови дітей цього віку - організовані матеріальні і соціальні умови в школі, які сприяють ефективному її навчанню.
The article analyzes the application of the environmental approach in the study of the Ukrainian language teaching elementary school students in the methodological context. It is shown that the Ukrainian language learning environment of children of this age - organized the material and social conditions in schools that promote effective teaching her.
Опис
Ключові слова
навчання української мови, учні початкової школи, методологія наукового дослідження, середовищний підхід, training Ukrainian language, elementary school students, methodology of scientific research, environmental approach
Бібліографічний опис
Кудикіна, Н. В. Методологічний аспект дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи: середовищний підхід [Текст] / Н. В. Кудикіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 72–78.