Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3871
Title: Педагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти
Other Titles: Pedagogical Science as Source of Fundamentalization of Modern System of Lame Physical Training and Health-Improving Education
Authors: Завидівська, Н.
Zavydivska, N.
Keywords: педагогічна наука
фундаменталізація непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти
студенти вищих навчальних закладів
фізичне виховання
здоров'язбережувальне навчання
pedagogical science
fundamentalization of modern system of lame physical training and health-improving education
students of higher educational establishments
physical training
health-improving education
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Завидівська, Н. Педагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти [Текст] / Н. Завидівська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 40–49.
Abstract: У статті обґрунтовано значущість педагогічної науки для вдосконалення і розвитку сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів через фундаменталізацію її змісту. Здійснено аналіз історичних передумов класифікації наук, що є дотичними до розвитку методик і технологій здоров'язбережувального навчання. Виявлено особливості функціонування педагогічної науки як концептуального напрямку вдосконалення процесу фізичного виховання, здоров'язбережувального навчання студентів.
In the article the importance of pedagogical science to improve and development of modern system of lame physical training and health-improving student's education through the fundamentalization of its content is grounded. The analysis of the historical conditions of classification of sciences, which is adjacent to the development of techniques and technologies of the health-preserving education, is carried. The features of functioning of pedagogical science are educed as the conceptual direction of improvement of the process of physical education, health-improving student's education.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3871
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavydivska__ Pedahohichna nauka yak dzherelo fundamentalizatsii suchasnoi systemy.pdf159,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.