Теоретичні засади формування системи неперервної професійної освіти вчителів інформатики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджується проблема формування системи неперервної професійної освіти вчителів інформатики. Описано сутність поняття неперервності освіти та різні підходи до її трактування. Розглянуто основні концептуальні положення розвитку неперервної освіти в Україні. Охарактеризовано основні етапи неперервної професійної підготовки вчителів інформатики.
The article is dedicated to cover a problem of formation of the uninterrupted system to provide professional education for information technology teachers. The issue of uninterrupted system of education is studies with different approaches to its presenting. The major concepts of uninterrupted education in Ukraine are considered. The main stages of uninterrupted education are set forth.
Опис
Ключові слова
неперервна освіта, принципи неперервної освіти, професійна підготовка вчителів інформатики, uninterrupted education, principles of uninterrupted education, professional training of information technology teachers
Бібліографічний опис
Овчаров, С. М. Теоретичні засади формування системи неперервної професійної освіти вчителів інформатики [Текст] / С. М. Овчаров // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 385–393.