Використання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджується застосування контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито сутність контекстного навчання, переваги його використання порівняно з традиційною підготовкою, визначено форми і методи реалізації контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх педагогів.
This article deals with the contextual education during the methodological training of future teachers of Biology. It was discovered the main idea of the contextual education, the advantages of this method and the ways of its realization in the methodological training of future teachers.
Опис
Ключові слова
контекстне навчання, професійний контекст, методика навчання біології, професійна підготовка, методична підготовка, суб'єктний досвід, квазіпрофесійна діяльність, методи активного навчання, contextual education, professional context, professional training, methodological training, subjective experience, kvaziprofessional activity, methods of active education
Бібліографічний опис
Грицай, Н. Б. Використання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології [Текст] / Н. Б. Грицай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 344–350.