Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3849
Title: Підготовка майбутнього вчителя хімії до створення індивідуального освітнього середовища школяра
Other Titles: Preparation of the Future Teacher of Chemistry to Create Individual Educational Environment of the Schoolboy
Authors: Гаркович, О. Л.
Harkovych, O. L.
Keywords: курси за вибором
школярі
старша профільна школа
індивідуальна освітня траєкторія
courses
students
senior vocational school
individual educational statistics Committee
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Гаркович, О. Л. Підготовка майбутнього вчителя хімії до створення індивідуального освітнього середовища школяра [Текст] / О. Л. Гаркович // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 335–343.
Abstract: У статті досліджується проблема індивідуалізації навчального процесу в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. Визначено основні завдання та принципи реалізації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано форми та методи організації начально-виховного процесу у класах біолого-хімічного профілю.
The article considers the problem of individualization of educational process in the modern Ukrainian schools. Identify the main goals and principles of implementation of the profile education in General education schools. Other technological solutions forms and methods of organization of the educational process in classes of chemical and biological profile.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3849
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harkovych__Pidhotovka maibutnoho vchytelia khimii.pdf139,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.