Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧижська, Т. Г.-
dc.contributor.authorChyzhska, T. H.-
dc.date.accessioned2018-02-01T11:16:41Z-
dc.date.available2018-02-01T11:16:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧижська, Т. Г. Особливості формування природничонаукової компоненти знань у старшій школі на прикладі навчання фізики [Текст] / Т. Г. Чижська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 319–327.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3847-
dc.description.abstractУ статті розглянуто історію розвитку методології навчання фізики. Показані методичні досягнення різних періодів цього розвитку. Запропоновано шляхи реалізації принципів гуманізації та гуманітаризації в процесі формування природничонаукової компоненти знань при вивчанні фізики в старшій школі, які дозволять задіяти існуючий методичний доробок.uk_UA
dc.description.abstractThe paper considers the history of the development methodology of teaching physics. Showing methodological achievements of different periods of development. The ways of implementing the principles of liberalization and humanization in the formation of the components of natural science knowledge in the study of physicsin high school that will use the existing methodological groundwork.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectметодологія навчання фізикиuk_UA
dc.subjectісторичні періодиuk_UA
dc.subjectгуманізаціяuk_UA
dc.subjectгуманітаризаціяuk_UA
dc.subjectприродничонаукова компонента знаньuk_UA
dc.subjectmethodology of teaching physicsuk_UA
dc.subjecthistorical periodsuk_UA
dc.subjecthumanizationuk_UA
dc.subjecthumanizationuk_UA
dc.subjectnatural science component of knowledgeuk_UA
dc.titleОсобливості формування природничонаукової компоненти знань у старшій школі на прикладі навчання фізикиuk_UA
dc.title.alternativeNatural Features of Components of Knowledge in High School an Example of Teaching Physicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc373.5.016:53(076)uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chyzhska__Osoblyvosti formuvannia pryrodnychonaukovoi komponenty znan.pdf143,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.