Особливості формування природничонаукової компоненти знань у старшій школі на прикладі навчання фізики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто історію розвитку методології навчання фізики. Показані методичні досягнення різних періодів цього розвитку. Запропоновано шляхи реалізації принципів гуманізації та гуманітаризації в процесі формування природничонаукової компоненти знань при вивчанні фізики в старшій школі, які дозволять задіяти існуючий методичний доробок.
The paper considers the history of the development methodology of teaching physics. Showing methodological achievements of different periods of development. The ways of implementing the principles of liberalization and humanization in the formation of the components of natural science knowledge in the study of physicsin high school that will use the existing methodological groundwork.
Опис
Ключові слова
методологія навчання фізики, історичні періоди, гуманізація, гуманітаризація, природничонаукова компонента знань, methodology of teaching physics, historical periods, humanization, humanization, natural science component of knowledge
Бібліографічний опис
Чижська, Т. Г. Особливості формування природничонаукової компоненти знань у старшій школі на прикладі навчання фізики [Текст] / Т. Г. Чижська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 319–327.