Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3840
Title: Умови формування та розвитку пізнавального інтересу в учнів до фізичної географії
Other Titles: Conditions of Formation and Development of Cognitive Interest of Pupils to Study Physical Geography
Authors: Попов, В. Д.
Popov, V. D.
Keywords: інтерес
пізнавальний інтерес
умови формування та розвитку пізнавального інтересу
процес навчання
якість знань
зацікавленість географією
interest
cognitive interest
conditions of formation and development of cognitive interest
interest in geography
learning process and the quality of knowledge
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Попов, В. Д. Умови формування та розвитку пізнавального інтересу в учнів до фізичної географії [Текст] / В. Д. Попов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 284–293.
Abstract: У статті висвітлено сутність категорії інтересу, розглянуто поняття пізнавального інтересу як складного психолого-педагогічного утворення, досліджено та розкрито умови, дотримання яких впливає на формування та розвиток пізнавального інтересу в учнів до вивчення фізичнбігеографі'і, іхзацікавленості предметом.
The article highlights the essence of the category of interest, considered the notion of cognitive interest as a complex psycho-pedagogical formation, investigated and exposed conditions, observance of which affect the formation and development of cognitive interest of pupils to study physical geography, a subject of their interest.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3840
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popov__Umovy formuvannia ta rozvytku piznavalnoho interesu.pdf153,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.