Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3835
Title: Досвід вивчення актуальних питань шкільної дезадаптації на педіатричних кафедрах
Other Titles: Experience of Study of Problem of School is Unadapted on Pediatric Departments
Authors: Недоступ, І. C.
Nedostup, I. S.
Фофанов, О. Д.
Fofanov, O. D.
Мотрюк, В. Б.
Motriuk, V. B.
Юрцева, А. П.
Yurtseva, A. P.
Keywords: діти
шкільна дезадаптація
навчання
педіатрія
children
school is unadapted
study
pediatrics
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Недоступ, І. C. Досвід вивчення актуальних питань шкільної дезадаптації на педіатричних кафедрах [Текст] / І. C. Недоступ, О. Д. Фофанов, В. Б. Мотрюк [та ін.] // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 261–266.
Abstract: У статті представлений досвід викладання матеріалу з питань шкільної дезадаптації на кафедрі пропедевтики педіатрії. В результаті обговорення матеріалу автори пропонують методику вивчення цієї проблеми на лекціях і аудиторних практичних заняттях та рекомендують включення в тематичні плани самостійних занять.
In process the presented experience of exposition of material on questions school is unadapted on the department of propedevtic pediatrics. As a result of discussion of material authors offering the method of study of this problem on lectures and audience practical employments and recommend with the inclusion in the thematic plans of independent employments.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3835
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedostup___Dosvid vyvchennia aktualnykh pytan shkilnoi dezadaptatsii.pdf126,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.