Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3818
Title: Формування технологічної компетентності майбутніх учителів біології
Other Titles: Formation of Technological Competence of Future Teachers of Biology
Authors: Генкал, Світлана Едуардівна
Henkal, Svitlana Eduardivna
Keywords: компетентнісний підхід
технологічна компетентність
учитель біології
профільні класи
competence approach
technological competence
teacher of biology
pupils of specialized classes
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Генкал, C. E. Формування технологічної компетентності майбутніх учителів біології [Текст] / C. E. Генкал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 188–196.
Abstract: У статті обґрунтовується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації змісту вищої педагогічної освіти. Розглядається структура технологічної компетентності майбутніх вчителів біології як умова готовності до роботи у профільних класах. Розкриваються сутність технологічної компетентності та шляхи сформування в майбутніх учителів біології.
The author of the article touches upon the problem of the competence- basedapproach as an important factor of the contents of higher pedagogical education. The structure of the technological competence of future teachers of biology as a condition readiness for work in specialized classes is described in it. The essence of technological competence and ways of its formation of the future teachers of biology are depicted.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3818
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Henkal___Formuvannia tekhnolohichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv biolohii.pdf181,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.