Зміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях Франції

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються проблеми змісту математичних дисциплін загальної та технологічної освіти французького ліцею, аналізується специфіка серій, як диференціація навчального матеріалу. Висвітлюються особливості програм з математики для 2-го та 1-го класу та можливості розкладу навчальних занять в індивідуалізації навчання.
In this article the problems of mathematical content are considered in general and technological education of a French Lyceum, also, specifics of series are analyzed as differentiation of studying materials. Particularities of programs in mathematics for the 2nd and the first form, possibilities of schedule in individualization of instruction are elucidated.
Опис
Ключові слова
профіль, профільне навчання, диференціація навчання, варіативний зміст, математична освіта, серія, модуль, вибір, type, type teaching, differciation of teaching, content of variations, mathematical education, series, module, choice
Бібліографічний опис
Тарасенко, Б. M. Зміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях Франції [Текст] / Б. M. Тарасенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 157–165.