Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3799
Title: Зміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях Франції
Other Titles: The Profiling Education and its Content of Mathematics in the General and Technological Lyceums of France
Authors: Тарасенко, Б. M.
Tarasenko, B. M.
Keywords: профіль
профільне навчання
диференціація навчання
варіативний зміст
математична освіта
серія
модуль
вибір
type
type teaching
differciation of teaching
content of variations
mathematical education
series
module
choice
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Тарасенко, Б. M. Зміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях Франції [Текст] / Б. M. Тарасенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 157–165.
Abstract: У статті розглядаються проблеми змісту математичних дисциплін загальної та технологічної освіти французького ліцею, аналізується специфіка серій, як диференціація навчального матеріалу. Висвітлюються особливості програм з математики для 2-го та 1-го класу та можливості розкладу навчальних занять в індивідуалізації навчання.
In this article the problems of mathematical content are considered in general and technological education of a French Lyceum, also, specifics of series are analyzed as differentiation of studying materials. Particularities of programs in mathematics for the 2nd and the first form, possibilities of schedule in individualization of instruction are elucidated.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3799
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenko___Zmist matematyky v umovakh profilnoho navchannia.pdf152,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.