Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3797
Title: Когнітивно-графічні форми компонування навчальних елементів мозкової атаки в проблемно-модульній технології
Other Titles: Cognitive-Graphics Forms of Grouping Brainstorm Elements in Problem-Modular Technology
Authors: Чуричканич, Ірина Едуардівна
Churychkanych, Iryna Eduardivna
Keywords: технологія проблемно-модульного навчання
когнітивна графіка
брейнстормінг
когнітивна візуалізація
problem-modular technology
cognitive graphics
brainstorming
cognitive visualization
Issue Date: 2012
Citation: Чуричканич, І. Е. Когнітивно-графічні форми компонування навчальних елементів мозкової атаки в проблемно-модульній технології [Текст] / І. Е. Чуричканич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 79–84.
Abstract: У статті розкрито сутність концепту когнітивної візуалізації в межах проблемно-модульної технології. Розглянуто основні когнітивно-графічні форми конструювання навчальних елементів мозкової атаки, механізми функціонування цих форм на матеріалі англійської мови.
The article is designed to reveal the essence of cognitive visualization concept in problem-modular technology. The basic cognitive graphics forms of grouping brainstorm elements alongside with the mechanisms of these forms functioning are discussed in the work.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3797
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Churychkanych I. E. Kohnityvno-hrafichni formy komponuvannia.pdf151,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.