Сучасні підходи до розв'язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освіти

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Устатті проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід інтеграції змісту природничо-наукової освіти, теоретично обґрунтовано сучасні підходи до інтеграції змісту природничо-наунової освіти: інтегративний, системний, структурний, синергетичний, прогностичний, дедуктивний та еколого-еволюційний.
Domestic and foreign experience of integration of maintenance of natural-science education is analyzed in the article, the modern going is grounded in theory near integration of maintenance of natural-science education: integration system, structural, deductive and ecology-evolutionary.
Опис
Ключові слова
інтеграція, інтегративний підхід, природничо-наукова освіта, підходи до інтеграціїзнань, integration, approach, naturally scientific education, going, is near integration of knowledge's
Бібліографічний опис
Рибалко, Л. М. Сучасні підходи до розв'язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освіти [Текст] / Л. М.Рибалко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 105–111.