Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3761
Title: Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземної мови у ВТНЗ кейс-методом
Other Titles: The Role of a Teacher-Facilitator in Teaching Foreign Language Using Case-Method at High Technical Educational Establishments
Authors: Шевченко, О. П.
Shevchenko, O. P.
Keywords: педагог-фасилітатор
кейс-метод
фасилітація
вищий технічний навчальний заклад
іноземна мова за професійним спрямуванням
facilitator
case-method
facilitation
higher technical educational establishment
foreign language for professional purposes
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Шевченко, О. П. Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземної мови у ВТНЗ кейс-методом [Текст] / О. П. Шевченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 431–438.
Abstract: У статті розглянуто роль педагога-фасилітатора під час навчання студентів технічних ВНЗ іноземної мови кейс-методом. Виділено функції, які виконує викладач, що практикує кейс-метод. Описані якості, які повинні бути притаманні педагогу-фасилітатору. Визначено етапи підготовки викладача до фасилітації під час викладання іноземноїмови з використанням кейс-методу.
The author characterizes a new role of teacher-facilitator while teaching students foreign language using case-method. The qualities of the facilitator are distinguished. The functions of the facilitator are described. The stages of facilitators' training are defined.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3761
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko___Rol pedahoha-fasylitatora.pdf146,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.