Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3751
Title: Практика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом
Other Titles: Practical State of Marketing Activity of Participants of Educational Process of Secondary Educational Establishment
Authors: Лучко, О. М.
Luchko, O. M.
Keywords: маркетингова діяльність ЗНЗ
суб'єкти маркетингу
комплекс маркетингу
маркетингові дослідження
marketing activity
marketing subjects
marketing complex
marketing experience
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Лучко, О. М. Практика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] / О. М. Лучко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 379–386.
Abstract: У статті подано результати дослідження, проведеного автором у середовищі учасників навчально-виховного процесу ЗНЗ (суб'єктів маркетингової діяльності). Розкрито реалізацію комплексу маркетингу у практиці навчальних закладів.
In the article the results of the research conducted by an author in the environment of participants of educational-educator process of secondary educational establishment (subjects of marketing activity) are presented. Realization of marketing complex is exposed in practice of educational establishments.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3751
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Luchko__Praktyka realizatsii kompleksu marketynhu.pdf202,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.