Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3744
Title: Системний підхід як загальнонаукова основа управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи
Other Titles: The Systems Approach as a General Scientific Basis for Managing the Formation of Professional Competence of Future Teachers in Higher Education
Authors: Драч, І. І.
Drach, I. I.
Keywords: системний підхід
педагогічна система
управління
професійна компетентність майбутніх викладачів вищої школи
systematic approach
educational system
management
professional competence of future teachers of high school
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Драч, І. І. Системний підхід як загальнонаукова основа управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 344–352.
Abstract: У статті розглянуто актуальність застосування системного підходу як загальнонаукової основи управління професійною підготовкою майбутніх фахівців. Розкрито особливості використання загальних ідей системного підходу до управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи.
This article discusses the relevance of a systems approach as a general scientific framework for the management training of future specialists. The article reveals the features of the general ideas of a systematic approach to managing the formation of professional competence of future teachers of high school.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3744
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drach__Systemnyi pidkhid.pdf152,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.