Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів історії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито сутність поняття «педагогічна умова» у філософській та педагогічній літературі. Виокремлено та охарактеризовано педагогічні умови підготовки вчителів історії, за яких формується етнокультурна компетентність.
In the article deals with the concept «pedagogical condition» in philosophical and pedagogical literature. Pedagogical conditions of preparation of teachers of history by means of wich an etnokulturfl competence is formed are analyzed.
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, дидактичні умови, принципи навчання, гуманізація, контроль, етнокультурна компетентність, національна освіта, pedagogical, didactic conditions, humanization, principal of learning, cotrol, etnokultural competence, national education
Бібліографічний опис
Сідельник, Н. В. Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів історії [Текст] / Н. В. Сідельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 284–292.