Уміння застосовувати інноваційні технології як показник професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему формування професійної майстерності у майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. Визначено та охарактеризовано критерії та показники професійної майстерності майбутніх викладачів. Виявлено реальний стан сформованості рівнів професійної майстерності у майбутніх викладачів за операційним критерієм.
The article is dedicated to the problem of professional skill formation of future teachers of higher pedagogical educational establishments. It defines and describes the criteria and indices of the professional skill of future teachers. The real state of the professional skill levels according to operational criterion is presented.
Опис
Ключові слова
професійна майстерність, інноваційні технології, майбутній викладач, критерій, показник, освіта, підготовка, professional skill, innovation technologies, future teacher, criterion, index, education, training
Бібліографічний опис
Першина, Л. В. Уміння застосовувати інноваційні технології як показник професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / Л. В. Першина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 259–266.