Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3722
Title: Моделювання процесу формування професійно важливих якостей у студентів технічного коледжу
Other Titles: The Possibility of Modeling the Formation of Professionally Important Qualities in Students of Technical Colleges
Authors: Марцева, Л. А.
Martseva, L. A.
Keywords: моделювання
професійні якості
компетенції
студенти коледжу
modeling
professional skills
competencies
college students
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Марцева, Л. А. Моделювання процесу формування професійно важливих якостей у студентів технічного коледжу [Текст] / Л. А. Марцева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 246–253.
Abstract: У статті розглянуто можливість моделювання процесу формування професійно важливих якостей у студентів технічного коледжу шляхом інтеграції викладання загальноосвітніх навчальних предметів. Проаналізовано шляхи оптимізації навчального процесу у вищому навчальному закладі щодо формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців.
The possibility of modeling the formation of professionally important qualities in students of technical colleges by integrating teaching of general education subjects is examined in the article. The author analyzes the ways of optimizing the learning process at university as for the formation of professional competence of future professionals.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3722
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martseva__Modeliuvannia protsesu formuvannia profesiino vazhlyvykh yakostei.pdf147,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.