Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3677
Title: Теоретико-методичні проблеми викладання дисципліни «системи рекреації в спорті» у підготовці магістрів з фізичного виховання
Other Titles: Theoretic-Methodical Problems of Teaching of Discipline of the «System of Recreation in Sport» in Preparation of Master's Degrees on Physical Education
Authors: Подрігало, Л. В.
Podrihalo, L. V.
Пашкевич, С. А.
Pashkevych, S. A.
Кривенцова, І. В.
Kryventsova, I. V.
Городиський, М. І.
Horodyskyi, M. I.
Галашко, М. І.
Halashko, M. I.
Keywords: рекреація
підготовка
фізичне виховання
recreation
preparation
physical training
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Подрігало, Л. В. Теоретико-методичні проблеми викладання дисципліни «системи рекреації в спорті» у підготовці магістрів з фізичного виховання [Текст] / Л. В. Подрігало, С. А. Пашкевич, І. В. Кривенцова [та ін.] // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 311–317.
Abstract: У статті розглянуто проблему підвищення якості викладання дисципліни медико-біологічної спрямованості «Системи рекреації в спорті» у підготовці магістрів із фізичного виховання. Забезпечення наступності викладання дозволяє поєднати наявні теоретичні знання із набуттям практичних умінь і навичок здоров'язбереження.
In the article the problem of increase of quality teaching of medical - biological subject «Recreation systems at sport» in training masters on physical education are considered. Providing of teaching succession allows to connect present theoretical knowledge with acquisition of practical abilities and skills.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3677
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.